Zbog što lakšeg snalaženja naših kupaca, ali i partnera (dobvljača), provedena je nova kategorizacija Robin marketa.
Svrha provođenja kategorizacije jest što bolja iskoristivost prodajnog prostora kako bi u svakom od Robin marketa ponuda proizvoda bila optimalna i pravilno raspoređena.
Ponuda, odnosno širina asortimana i artikala iz akcijskih ponuda, ovisi o raspoloživom prodajnom prostoru. Širina asortimana opada s raspoloživim prodajnim prostorom.
S obzirom na raspoloživu prodajnu površinu, Robin trgovine su podijeljenje u 6 različitih kategorija: A, B1, B2, C1, C2 i G1.
U kategoriju A spadaju Robin marketi koji imaju prodajnu površinu veću od 100 kvadratnih metara. U tim marketima kupci mogu pronaći najširi asortiman te sve proizvode iz posebnih ponuda.
Prodajna mjesta A kategorije:
U kategoriju B1 spadaju Robin marketi koji imaju prodajnu površinu veću od 80, a manju od 100 kvadratnih metara. U tim marketima kupci mogu pronaći širok asortiman te sve proizvode iz posebnih ponuda.
Prodajna mjesta B1 kategorije:
U kategoriju B2 spadaju Robin marketi koji imaju prodajnu površinu veću od 60, a manju od 80 kvadratnih metara.
Prodajna mjesta B2 kategorije:
U kategoriju C spadaju Robin marketi koji imaju prodajnu površinu veću od 40, a manju od 60 kvadratnih metara.
Prodajna mjesta C1 kategorije:
U kategoriju C2 spadaju Robin marketi koji imaju prodajnu površinu manju od 40 kvadratnih metara.
Prodajna mjesta C2 kategorije:
U kategoriju G1 spadaju gradski Robin marketi.
Prodajna mjesta G1 kategorije:
Koprivnica
Križevci
Točne lokacije i radna vremena svih Robin marketa možete provjeriti ovdje.